Erasmus+ Zdobywamy Europejskie Kwalifikacje

Trzeci tydzień zaczynamy wycieczką na Gibraltar. Pogoda dopisywała, mogliśmy zobaczyć piękne widoki oraz dodatkową atrakcję w postaci psotnych małpek. Na górę wjechaliśmy kolejką linową, a następnie rozpoczęliśmy nasz spacer po Gibraltarze. Odwiedziliśmy także Jaskinię św. Michała (St. Michael’s Cave).
W poniedziałek odwiedziliśmy Casa de Pilatos (Dom Piłata). Podziwialiśmy niesamowitą architekturę, obrazy, rzeźby oraz wspaniały ogród. Następnego dnia, wieczorem, wybraliśmy się oglądać podświetlone Setas de Sevilla (Parasole Sewilli).
W środę zwiedzaliśmy Torre del Oro – Złotą Wieżę oraz Arenę Walk Byków (Plaza de Toros de la Real Maestranza de Caballería de Sevilla).
W piątek odbyło się uroczyste rozdanie certyfikatów ukończenia stażu Projektu Erasmus+ oraz kursu języka hiszpańskiego.
Miło spędziliśmy czas podsumowując cały pobyt w Sewilli, rozmawiając i zajadając się pysznym tortem.
Tak dobiega końca nasza podróż do Hiszpanii. Czeka nas tylko 16 godzinny powrót do domu autobusem z Sewilli do Madrytu a potem samolotem do Krakowa i już, już Nasz Tarnów.
Dziękujemy Panu Dariuszowi Zaucha i Panu Markowi Mikrutowi za sprawowanie opieki nad młodzieżą.